Alvin mycket bättre!!!

Så skönt att hans hosta nästan släppt nu, lite kvar, men inte så att den erkar jobbig för honom.
Just nu ligger han ute i vagnen och myser.
Har bytt till sittdelen på urban junglen också och han sitter jättebra. Har åkpåsen till brion i när vi är ute och det funkar.



Sen i helgen köpte vi ny bilstol.


Så ikväll tänkte jag att vi skulle lägga in både liggdelen till urban och sen så babyskyddet på blocket, tar ju bara plats här hemma.
Tog en provtur i bilen igår och Alvin satt jätte bra, åkte inom Alvins farfar och Ingela, fick även lite mat där, så gott :-)

Nu ska jag sätta mig vid tv:n en liten stund och vänta på att Alvin ska vakna. Städningen passade jag på att göra imorse när Alvin kollade på.

Kommentarer
Postat av: brallan

åååh vad söt han är i vagnen! trivs han bra i sittdelen?

2009-04-01 @ 17:04:14
URL: http://mitt-liv-som-ung-mamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0