Underbart väder = Grillning

I fredags var Martin ledig så vi körde in till stan och hittade bikini till mig, åkte även inom hammarslund där grannarna frågade om vi inte ville bada i deras pool och grilla och självklart ville vi de. Körde hem med alla sakerna i handlar och så tillbaka till hammarslund igen. Först badade jag, Sara och Tommy, medans Alvin låg i vagnen och sov och Martin var och plockade fläderblommor. Superskönt var det även om det blåste en del. Martin badade också lite. Lägger inte upp någon bild från när vi badade, blev nämligen inga bra bilder. Alvin fick doppa fötterna lite och det tycke han var sådär, var nyvaken och lite ledsen.
Sen blev det grillning.



Alvin nyvaken och lite ledsen.

Alvin doppatr fötterna


Sara, jag och Alvin väntar på att vi ska äta.

Sara och jag kramas :-)

Mums!

Monica, Sabrina och Sara äter, glada de ser ut va? ;-)

Iaf blev det en helmysig dag! Tack för sällskapet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0