Sölvesborg..

Vi har varit i sölvesborg sedan igår, mycket trevligt och faktiskt ganska bra väder. Skönt det! Glömde tyvärr ta några bilder.
Alvin han sov så gott i resesängen, även om han är lite oroligare när man sover borta än hemma, men det är ju inte så konstigt!

Sen har föresten hans ena framtand kikat igen tandköttet nu idag, så han har varit superledsen så fort han råkat gnaga på något stackaren.

Just nu ligger han och sover hos pappa i soffan, mysigt!


Lite skumt inlägg, men det får ni stå ut med. Nu ska jag lägga mig i soffan hos de andra två och hoppas på att min hosta försvinner!

Kommentarer
Postat av: Carro

Stackars liten med tanden. Kan just tänka mig hur ont det gör.



Skönt att höra att det inte bara är min lille som sover oroligt borta. Sist vi var på farfars land vaknade han säkert 5-6ggr på natten mot kanske 1-2 hemma

2009-06-21 @ 21:21:41
URL: http://griffelfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0