Sölvesborg!


Filmade Alvin lite innan vi skulle åka. Ljudet är dåligt men lägg märke till ljuden har gör i slutet. Så gör han heeeela tiden här hemma.

Suck, skrev nytt ett inlägg om vad vi gjort idag, men det bara stängdes ner, så nu försöker jag igen...
Blev en tur vill sölvesborg, till mamma o pappa som var i stugan. Superfint väder, så jag och Alvin körde såfort vi gått upp och tagit på oss.

Alvin har både doppat fötterna i havet och även gungat för första gången, båda sakerna var mycket skoj enligt honom. Dock var gungan av äldre modell och vågade inte släppa honom i den, då hade han nog tippat över.

Viken.

Alvin och så min mamma

Myser i vagnen

Gungar med mormors hjälp.

Alvin doppar fötterna.


Leker i skuggan med morbror Marcus.


Känns att solen tar mycket på en, så skönt att komma hem och bara sätta sig ner och mysa.

Jag fick lite färg också, aldrig fel, vill ju inte se ut som en blekfis när vi ska till lalandia.    


Alvin gungar, tänkte dock inte på att filma på rätt håll.

Kommentarer
Postat av: Elle

Dom är roliga nu :D Vilmer river också och försöker rafsa här och var som han kommer åt :D

Vilmer har samma turkos/vitrandiga body, snygg :)

2009-06-26 @ 21:01:32
URL: http://underbaringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0