snart tand?

Kändes i Alvins mun nu idag, eftersom han varit så gnällig och jag tror nästan helt säkert att hans ena tand tittar upp snart, kändes precis som att den låg precis under tandköttet.


Idag är det bara en mysdag hemma, inte gjort så speceillt mycket mer än att försöka få Alvin att äta, vilket han gjorde för ett tag sedan, nu ligger han och sover gott i vår säng.

Imorgon ska jag och Alvin åka in till mamma. Först äta frallor där och Alvin ska få sin gröt, sen ska vi in till rean på polarn och pyret, som startar imorgon, så vi ska se till att vara där innan 10 täntke jag. Får se om vi lyckas. Sen ska vi ta med mat hem till mamma och min bror är också där. Sen är det dax för mig och Alvin att åka till förskolan jag jobbade på innan. De har sommaravslutning och det vill jag gärna vara med på! Ska bli skoj att träffa alla!

Sen ska vi vara kvar i stan tills martin kommer med sina jobbarkompisar, sen är det dax för storhandling, vilket behövs!

Nu ska jag se om jag inte kan få något gjort medan alvin sover!

Kommentarer
Postat av: Carro

Kul att Alvin också har en tand på g. Elliot är svullen på tandköttet, jättegnällig och kör allt i munnen just nu.

2009-06-10 @ 14:17:56
URL: http://griffelfot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Roligt med tänder på G :) Här lär som dröja... De lyser med sin franvaro iallafall (storebror var över 9mån så jag antar att det blir ngt sånt..) Svullt och kliar gör det men ingen tand verkar komma för det Hmm..

2009-06-11 @ 21:45:37
Postat av: Elle

Oj det var jag som skrev inlägget men tror inte det kom med;)

2009-06-11 @ 21:46:23
URL: http://underbaringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0