Själv varannan vecka..

Chefen på Martins jobb har sagt att de behöver hjälp med jobb uppe i Södertälje. Så det lutar åt att Martin kommer vara borta varannan vecka måndag-söndag och sen ledig veckan efter och så kommer det hålla på, vet dock ej hur länge. Visst det kommer säkert fungera super här hemma, men fy så tråkigt att ingen kommer hem vid 16.

Hoppas hoppas bara på att Alvin är på sitt bästa humör de veckorna Martin är iväg, för det är faktiskt fruktansvärt skönt att veta att han kommer hem och kan ta Alvin en stund. Det är skönt att jag iaf ha bilen hemma helt de veckorna han är iväg så jag kan göra precis vad jag vill, blir ju lite mycket körande om jag ska köra till stan ofta, så det blir kanske så att jag isåfall sover hos mamma o pappa någon natt då och då.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du kommer klara det galant ifall det kommer bli så, sen kommer veckan gå snabbt när ni kommit in i det! :) Sen har ni en hel vecka tillsammans! Hoppas det kommer bli bra. Allt bra? Kram

2009-06-05 @ 13:36:58
URL: http://evveliiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0