Midsommararfton

Igår var det ju midsommar som sagt och det blev här hemma, eftersom jag var kass. Tog ipren på förmiddagen och 1 till innan gästerna skulle komma, och när den sista iprenen slutat verka började jag inte frysa, så jag var helt okej under kvällen!

Blev iaf massa god mat, både sill, nypotatis, gräslök och gräddfil, men även gillat och sen jordgubbar och glass. Så mumsigt och vi kunde tom sitta ute och äta även om det inte var supervarmt, så var det inte kallt heller! Jätte trevligt var det ändå och det blev ju bra!

Idag känner jag mig inte alls så sjuk, bara lite lite ont i halsen och snuvig, så vi ska åka till mammas o pappas stuga och stanna där tills imorgon. Sen ska vi ta med oss mammas bil också tillbaka, så att vi har 2 bilar nu fram tills Martins semester. Så skönt, eftersom Martin ska jobba skift och då har jag väldigt svårt att kunna ha bilen.

Kommentarer
Postat av: Elle

Trist att du blev sjuk på midsommar :( men skönt att du var 'skaplig' ändå under dagen då..

Alltid dessa sjukdomar grr nu har vi ju vart ok länge men fyyyyyy vilken sjuksäsong det var:/

2009-06-26 @ 21:04:16
URL: http://underbaringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0