Me and i Party :-)

Idag var det dax att åka till fjälkinge, till Jennys syster. Superfina kläder och man ville ha allt :-) Men det blev:


och så ett par hängslebyxor i plysch:

Och sen ett hemligt plagg i strl 74/80 bebis pojk. Ska bli spännande att se vad det är :-)
Ska se om jag inte kan vinna en sånhär body på tradera (de var slut hos meandi nämligen):


Bilderna är lånade från meandi´s hemsida. Nu längtar jag efter att få hem kläderna :-)

Idag blir jag förmodligen av med briovagnen. Kommer en tjej från lund idag och kollar och hon verkade nästan bestämt sig för att köpa den. Hade varit skönt att slippa ta upp den platsen, här är så trångt ändå, nu när vi inte kan ha några saker i Alvins blivande rum. Alla de sakerna står typ i hallen.. Så gissa hur här er ut :-)

Nej nu ska jag plocka undan lite, innan Alvin hinner vakna.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vill också ha allt =) Fina inköp du gjort, hoppas du hittar bodyn.

2009-06-03 @ 18:14:27
URL: http://griffelfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0