Måndagens påhitt..

Martin hade sin lediga dag i igår, skönt att ha honom hemma. Det var bestämt sedan innan att vi skulle åka och hälsa på Hanna och simon i deras nya lägenhet, men eftersom vi skulle vara där vid 1130, så åkte vi in till mamma i stan och åt frukost, sedan stannade Alvin kvar hos mamma medans jag och Martin åkte inom stan en snabb runda. Ville kolla på polarna och pyret om de hade de kläderna kvar på rean som jag ville ha och jo visst hade de det, men inte i strl 80 som jag först tänkt ta, så det blir strl 74. De sitter perfekt. Byxorna är något långa, men det funkar att vika upp.


När vi väl kom till mamma igen så sov Alvin som en stock i vagnen och som vanligt var det inga problem att lämna honom, det brukar alltid går bra när Alvin är hos mamma, men sen träffar Alvin henne rätt ofta ju!

Vi körde mamma till Sölvesborg, eftersom pappa skulle dit på kvällen, sen bar det av till bromölla. Martin var åttligt förvirrad på hur vi skulle köra från sölvesborg för att komma till bromölla :-D
Det var rätt enkelt att hitta fatkiskt. Superfin lägenhet måste jag säga, mycket vitt och det gillar jag skarpt! Jätte kul att träffa Hanna och Simon, var ju ett bra tag sedan. Får se till så att de kommer hit och grillar sen!
Dåliga bilder, och ingen på Hanna, mer än i bakgrunden.
Alvin trivdes väldigt bra hos Simon, i slutet iaf, innan var han så trött.
Sen så ska Alvin få en liten killkompis i september, inte långt kvar ju!


En glad unge, som gillade Simons bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0