Länge sedan nu..

Var ett bra tag sedan jag bloggade nu känner jag. Har tröttnat lite, eftersom man inte får så mycket kommentarer, men ett inlägg då och då får det bli.

Helgen som gick var helt uppbokad.. I lörsdags var vi i sölvesborg, i mammas och pappas stuga och firade pappa som fyllt år. Min mormor och morfar var där och även några till som pappa känner. De hade två hundar med sig, som Alvin tyckte var super intressanta att kolla på när de busade. Här kommer några bilder från lördagen.

Hundarna Arro och Bitzy.




Alvin, min morfar och så mamma


Där har ni söndagen. Mycket trevligt med fint väder och god mat. Mormor brukar alltid vara så "på" Alvin, men inte denna gången, så det gick super!


Söndagen tillbringade vi hos Martins kusiner i malmö, yngsta kusinen Jennifer fyllde 7 år. Tyvärr stannade kameran hemma denna dagen. Men Alvin skötte sig utomordentligt som vanligt och charamde alla :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0