Förkyld...

Så tråkigt..

Igår rann Alvins näsa lite men inte så farligt. Jag själv vaknade imorse och kände mig tung i huvudet, men blev bättre under dagen, men nu ikväll känner jag mig helkass, nyser och behöver snyta mig 100 gånger i timmen känns det som. Alvin har varit jätte gnällig ikväll och snorar som en tok.
Så vi får väl se hur det blir med midsommarfirandet imorgon.
Känns så taskigt mot de vi ska vara med om vi inte kommer, eftersom de är bara vi som ska dit, men vad gör man?


Men nu ska jag vara positiv och visst ska vi vara friska imorgon så att vi kan åka iväg!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hoppas du är bättre i morgon så ni kan åka iväg o fira midsommar :) Kram

2009-06-18 @ 21:33:08
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0