Fint väder.

I måndags hade Martin sin lediga dag, har ju gått ner i lön nu och jobbar 4 dagar/vecka. Vädret var helt underbart. Pratade lite med Jenny på msn och bjöd hit henne. Ungarna och vi låg ute på filten i skuggan och hade det superskönt. Så varmt det var.










Efter massa bus, lek och mys blev såklart de små trötta och båda somnae samtidigt i sina vagnar, medans vi låg kvar på täcket.


En nyvaken Alvin.

En sovande Moa som vaknade precis efter jag tagit kortet. Väckte jag henne tro? :-)

På kvällen var det fortfarande väldigt skönt väder, så jag, Martin och Alvin låg på filten ch busade en bra stund.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken gullig bild på dej o alvin :) längtar ihjäl mig tills min är ute. hehe. ha de fint vännen. pusspuss

2009-06-03 @ 16:53:03
URL: http://litendjavulsflicka.blogg.se/
Postat av: Carro

Så du har också tröttnat på att folk inte kommenterar =)



Vilka fina somriga bilder, ser underbart ut verkligen. Gillar de söta barnens dressar, var är de ifrån?

2009-06-03 @ 18:13:31
URL: http://griffelfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0