Tråkigt..

Vaknade imorse av att solen sken, verkade vara superfint väder.
Gick upp och gav Alvin gröt och vi åt själva frukost.
Sen var Alvin trött igen, så jag la mig med honom och somnade.

Nu när jag vaknade ser vädret jätte tråkigt ut och det kommer säkert börja regna när som, så där gick mina planer om att fixa trädgården i kras..

Vad ska man göra nu idag då?
Funderar på att rensa lite i garderoberna, men fy så tråkigt det är.
Vi får väl se vad det blir!

__________________________________________________________

Jahopp, verkade inte bli något regn ändå, så det kanske blir en sväng i trädgården vem vet :-)
Jag har iaf fotat lite kläder som jag tänkt lägga ut på tradera ikväll kanske, tar sånt tid bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0