Länge sedan nu!

Nu var det ett bra tag sedan det uppdaterades här, så detta är väl på tiden.

Helgen tillringade vi i sölvesborg och körde hem först på tisdag förmiddag, så det blev en liten minisemster, men jag måste erkänna att det var väldigt skönt att komma hem igen!
I måndags var jag, Martin och min bror inne på Krististanstadsdagarna och kollade på rix fm, träffade även Therese där inne, skönt att slippa vara med bara killarna :-D Alvin hade de så bra hos mormor även om jag tyckte det kändes lite konsigt att vara ifrån honom så många timmar, men de hade gått super. Han vaknade när jag ringde vid 01,30 och sa att vi skulle åka från stan.


Idag blev det en tur till kristianstad, eftersom vi skulle på allmän information om mjölkfri kost, mycket intressant. Sen passade vi även på att handla lite mat och lite kläder till Alvin!

Sen är Alvins rum snart klart. Idag när vi kom från stan så var väven uppe på väggen och imorgon ska de målas. Blev ljusgrå färg vi valde iaf, blir nog ljust och bra tror jag.

Nu ska Martin lägga Alvin, sen blir det förmodligen att vi äter popcorn och kollat på twilight! Hoppas den är bra!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Låter som ni har haft det trevligt, men visst känns det lite konstigt när man är ifrån dom små.

Twilight är jätte bra. Såg den för några veckor sedan. Satt som fastklistrad vid tvn. Hoppas att ni med tycker den är bra. Kram.

2009-07-08 @ 21:20:22
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0