Vår lilla kille har blivit så himla duktig :-)

För några dagar sedan kunde han inte alls hålla huvudet själv och titta nu hur det såg ut i morse:

Håller bara upp kroppen på honom :-)
Mammas och pappas lilla ögonsten.

Efteråt tyckte Alvin säkert att det var jätte skönt att vila på mig en stund.


Idag har Alvins pappa börjar jobba, dock eftermiddagn, så jag är jsälv hemma just nu, men det har gått jätte bra. lvin underhåller sig mer och mer av babygymmet och babysittern. Tycker jag har fått rätt mycket gjort ändå, vilken är skönt!
Vi har även hunnit med en promenad i det kalla men sköna vändret. Titta bara här hur mysigt Alvin hade det:


Underbart väder :-)

Idag har jag varit relativt nyttig.

Sen har sambon även ringt till prästen och förmodligen ska vi ha dopet den 1 mars kl 10 i kyrkan i hjärsås :-) ska ringa imorgon igen och verkligen bestämma så att dopet blir då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej! Vad fint här har blivit, o Alvin växer o blir stor!!! Tack för dina snälla kommentare, såg precis att jag svarat på dina kommentarer till en mailadress som inte funkar... Hoppas allt är bra med er! KRam

2009-01-12 @ 19:31:58
Postat av: Anonym

Hejhej! Vad fint här har blivit, o Alvin växer o blir stor!!! Tack för dina snälla kommentare, såg precis att jag svarat på dina kommentarer till en mailadress som inte funkar... Hoppas allt är bra med er! KRam

2009-01-12 @ 19:32:27
Postat av: Zionezze

Hejhej! Vad fint här har blivit, o Alvin växer o blir stor!!! Tack för dina snälla kommentare, såg precis att jag svarat på dina kommentarer till en mailadress som inte funkar... Hoppas allt är bra med er! KRam

2009-01-12 @ 19:33:38
URL: http://www.zionezze.blogspot.com/
Postat av: helena

svar: tack :) vad duktig han är med huvudet. o han har verkligen fått en "personlighet" i ansiktet. inget spädbarn längre :)

2009-01-12 @ 19:54:29
URL: http://gransloskarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0