Vanliga rutiner igen, då sambon börjar jobba imorgon...

Imorgon börjar sambon jobba igen, efter 3 veckors ledighet och jag måste erkänna att det känns lite konstigt faktiskt. Har ju varit så himla skönt att var hela familjen samlad, men samtidigt känns det rätt bra att komma in i mer normala rutiner igen.
Det har ju blivit att man varit iväg eller haft folk här var och varannan dag och det har blivit en hel del onyttigt, trots att jag sa att efternyår skulle jag börja vara mer nyttig... hehe

Men nu är det nya tag som gäller, imorgon börjas det. Ska verkligen försöka hålla mig ifrån allt vad läsk, kakor, godis och chips heter. Vardagarna ska det inte bli ett dugg sånt, förutom någon fika då och då. Hade ju iaf planer på att gå ner mina gravidkilon och lite till förhoppningsvis innan sommaren. Man ser ju inte ut som man gjorde innan man gick barn, det har satt sina spår med bristningar, men förutom de så... hehe


Nej nu vaknar Alvin hör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0