Stan...

Kom hem från stan för en stund sedan.
Var först och åt frukost hemma hos mina föräldrar, frallor blev det. Mumsigt!
Sen vid 10 körde vi in till stan och skulle hitta lite nya kläder till Alvin i strl 68. Han har 62 nu i nästan allt.

Vi hittade en pyjamas, 2 body och ett par byxor för 218 kr :-) Alltid bra med tag 3 betala för 2.


Sen handlade sambon också lite och medan jag stod utanför affären så kom therese och Ludwig förbi och sa hej!
Vi gick även bort på toddler för att kolla på urban jungle vagnarna.
Provkörde lite och vilken sjuk skillnad från vår brio.
Priset var ju inte det bästa bara.
Swiften kostade nästan 6000 kr
och den vanliga urban kostade nästan 6800 kr.

När vi var klara där gick vi bort till bilen och köra till babyproffsen, skulle nämligen kolla på babytravels jogger, men den tyckte både jag och sambon blev rätt stor ihopf'älld (även om den inte var så lång som urbanvagnarna) och så tyckte vi att den kändes lite ranglig. Synd för annars hade ju 3000 kr för en ny vagn varit helt okej...
Kollade även lite till på Urban vagnarna och priserna.
Swiften kostade 5400 kr
Vanliga urban kostade 6000 kr, lite skillnad mot vad toddler tog för precis samma vagn.

Fanns även 2 vanliga urban ljusblå och lila för 4800, men det lutar stakt åt en swift faktiskt. Får isåfall bli en ny eftersom den är så ny att den inte finns begagnad, lite synd.

Nog pratat om vagnar ;-)

Blev en tur till willys och handlade lite till ikväll, då sambons mamma och sambo kommer hit vid 17-1730. Blir fylld fläskfile, klyftpotatis och rödvinssås och så sallad (om jag nu orkar köra och handla, glömde ju handla det på willys).

Nu ligger mina två älsklingar och sover, så jag får passa på att gå och plocka undan lite så att här inte setr hemskt ut när de kommer ikväll.

Hejhopp.


Kommentarer
Postat av: Petra

Vilka fina kläder. Har de fått in lite nytt i affärerna nu kanske. :) kul!! Måste ha fler pyjamasar till Albin. Ha det så trevligt ikväll!!!Kram

2009-01-17 @ 14:22:15
URL: http://albinochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0