Onsdag...

Tider går framåt, känns som det nyss var helg, men det är redan onsdag.

Idag är det mammafika på barbacka, dock blir vi inte så många denna gången. Det blir nog trevligt iaf hoppas jag, men jag gillar inte alls hissen, men vi får se hur det går idag. Sålänge man inte fastnar i den är jag nöjd :-D

Tänkte även gå en sväng i stan och se om jag hittar något kul.
Sen funderar jag också på att gå till montessoriförskolan (där jag jobbade innan) efter lunch och hälsa på. Har ju inte varit där och hälsat på. Tänkte att jag går dit när de flesta brukar vara ute, så slipper man gå in och bli smittade av alla förkylningar och sånt som går nu.


Nej nu har jag precis kör sambon till jobbet. Alvin vaknade när vi skulle köra och tyckte inte alls det var kul att sitta i bilstolen, men nu sover han i vår säng, så jag ska nog krypa ner där en stund tänkte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0