Mammas hjärta


Mammas lilla hjärta har blivit väldigt fundersam mog nya människor och vill gärna vara hos mamma eller pappa märker man tydligt.
Både mamma och pappa kan han bli rädd för när vi inte har glasögonen på oss, eller råkar göra någon konsig min.
I söndags morse satt jag och Alvin i sängen och busade och han var hur glad som helst, sen när Martin kom och pratade med Alvin såg han först jätte misstänksam ut och sedan skrek han som jag vet inte vad, sånt skrik som han gör när han är rädd.

Lika så idag, så var Alvin inne på golvet på toaletten medans jag duchade och blev jätte rädd för mig när jag hade blött hår och inga glasögon. Lilla stackare. Har era små också varit såhär ibland?




Kommentarer
Postat av: Edwina (på fl)

Haha, jag känner igen det där! Vilmer har inte börjat med det ännu men min stora son vart livrädd för mig varje gång jag hade tvättat håret. För att inte tala om en gång då jag hade lagt upp håret på spolar - tidernas illvråååål ;) asg Stackarn...

2009-01-29 @ 14:29:40
URL: http://underbaringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0