Långpromenad...

Idag har det varit en väldigt lugn och skön dag.

Vaknade vid 09,15 och var forfarande trött, inte konsigt, men gick upp och gjorde mat till Alvin. Martin gick upp medans jag och Alvin låg kvar i sängen. Han somnade i min famn under matstunden och sedan låg vi två kvar och sov till halv 11. Mycket skönt, det tyckte nog båda två!

Sen i eftermiddags efter Alvin ätit, gick vi en låång runda. Här i hjärsås finns inte så jätte mycket bra rundor man kan gå, men vi gick till flygrakan, en bra bit hemifrån. Var häligt att va ute och gå i solen. Blev nog lite mer än 1 timme som vi var ute. Man behöver röra sig efter all julmat och det skadar ju inte att gå ner lite i vikt heller.


Nu är det dax för mig att hoppa i säng, innan sambon blir tokig på mitt skivande. Har datorn i sovrummet och detta tangentbordet lågter ju inte lite om man säger så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0