Ikea imorgon

och då ska förmodligen en del saker inhandlas. Han tänkt lite att det ska vara ljusa väggar på alvins bilvande rum ( nu äör det rött, så det kommer säkert se hemskt ut tills vi fixat väggarna), så jag vill ha de mesta av möblerna i vitt tror jag och sen med turkosa inslag.


Expedit hylla, kommer ha den liggandes.

Sen kommer jag ha de svarta lådorna som förvaring (dock är de slut på ikea, så det får jag köpa en annan gång)

En sån till alla gosedjur

Vita hyllor ovanför expediten.

En sån lampa i fönstret.

och sen så en sådan back med lock till, att ha tex lego i sen när han blir lite större, får dock se om jag köper den imorgon eller om jag väntar.

Sen hade jag även tänkt köpa en sån här babyvakt. Hört att den ska vara helt okej för 249 kr, så vi får hoppas på det :-)

Tror ni det kommer bli bra

Kommentarer
Postat av: Jenny och Moa

Kommer att bli jätte bra tror jag! Blir nog något liknande vi kommer ha det. Fast med lite ros istället :D

2009-01-07 @ 23:38:38
Postat av: Veronika

Fina saker kommer nog bli jätte bra.

2009-01-08 @ 18:29:37
Postat av: Evelina

Har ni fått upp sakerna? Tror det blev jätte fint :) Allt bra med er? Kram

2009-01-11 @ 14:35:40
URL: http://evveliiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0