Helg..

Igår blev det ingen bloggande. En stund innan sambon åkta till jobbet vid 13,30 så började Alvin skrika och verkade ha jätte ont i magen. Ingenting var bra utan han bara skrek, hela kvällen. Vagnen var det enda som dög emellanåt, somnade kanske 5 minuter för att sedan vakna igen. Stackars min lilla kille. Sambon skulle slutat 00, men var hemma redan vid 22, så då tog han över och Alvin var hur glad som helst, sen har han inte alls haft ont i magen mer. Just nu har han precis vaknat och ligger och tittar.


Idag ska sambon, Alvin och jag till mina föräldrar och äta frukost, sen ska vi in till stan en runda och både handla mat och titta lite smått på ny vagn som vi tänkt köpa och använda framåt våren. En som är lite lättare och inte tar så stor plats i bilen. Ska kolla på babyproffsen och sen ska vi leta begagnat på blocket hade vi tänkt, om vi nu hittar en vi vill ha.


Nej nu måste jag packa alla saker!
Trevlig helg på er alla.

Här bjuder jag på en bild på Alvin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0