Härligt med barn!!!

Har fått höra från en del att jag borde ha roligt, leva livet och "leka" av mig först innan jag skaffade barn, men jag trivs jätte bra med mitt liv som mamma och är väldigt glad att vi skaffade barn så som vi gjorde. Jag ångar mig inte en sekund över vårt val. Jag stuntar fullkomligt när vissa tycker att jag är "bara" 20 och har barn.
Jag har aldrig haft något behov av att vara ute och bli full, varför liksom?
Vad skulle jag gjort innan jag fick barn för att ha levt livet? Vara 30 år gammal eller?
Jag kan väl ha lika kul fast jag har barn eller vad tycker ni?

Man blir helt varm inombords och så glad när man får väldens underbaraste leende när man vaknar på morgonen.


Visst är det säkert skönt att kunna åka iväg helt själv en stund, men då har jag ju sambon som kan ta hand om Alvin, utan att jag behöver ha något dåligt samvete för att jag lämnar honom. Pappan är väl lika bra som mamman eller hur? På vissa personer verkar det inte så, utan att mamman alltid ska vara med sitt barn.


Som sagt jag trivs jätte bra med att vara mamma, inget snack om saken, trots att man ibland är lite trött på nätterna, men vad gör det? Mig gör det absolut ingenting, bara Alvin och sambon är glada!
Alvin är helt klart det bästa som hänt mig.

Jag älskar min underbara familj :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är världens bästa mamma till Alvin:) Du ska va riktigt stolt och det vet jag du är också, du förtjänar inget annat:)Folk som utalar sig är bara grymt svartsjuka för att inte dem har ett så fint liv som ni:) pussokram!

2009-01-13 @ 15:50:49
URL: http://mizzhallonshake.blogg.se/
Postat av: Petra

Man ska inte lyssna på vad andra tycker. Det är bara du själv som vet vad du vill och hur du känner. Måste vara roligare för de små att ha unga föräldrar. Man får så mycket mer ut av varandra då. :) Ha det bra! Kram

2009-01-13 @ 15:59:11
URL: http://calypso09.blogspot.com
Postat av: Anonym

Alvin kunde ju inte haft en bättre mamma! Tror oxå det är svartsjuka. Va glad för din fina lilla familj. kram

2009-01-13 @ 20:45:40
Postat av: Evelina

Helt rätt Malin!

Lyssna inte på andra, lättare sagt än gjort kanske, men försök bara stänga av! Ert val, vilket ni trivs med och ni har en super söt son som ni älskar! Den kärleken ni ger honom är inte alla 30+ som gör åt sina barn. Mamma är ingen ålder utan något man är!



Styrkekramar till dig!

2009-01-16 @ 19:19:44
URL: http://evveliiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0