Fredag :-)

Idag är det fredag, som jag hoppas att alla redan visste ;-)

Jg och Alvin har bara varit hemma och haft det skönt, när sambon kom hem körde vi till hässleholm och hämtade liggdelen som kommit med bussgods och sen handlade vi på maxi, grymt mycket folk. Hatar handla på fredagar, det är hemskt.

Alvin har blivit lite småförkyld igen har jag märkt, hoppas bara det stannar så som det är, inget kul om han blir sjukt igen.

Nu ikväll har vi bara tagit det lugnt.

Martin åker på utbildning på söndag eftermidag och kommer inte hem förrän fredag kväll, så jag och Alvin kommer vara själva hela veckan, hoppas det går fint! Lite rastlös kommer jag säkert bli, men ha en del bestämt som vi ska göra iaf.
På måndag ska jag träffa hanna i stan en stund, onsdag ska vi vara här med Jenny och Moa och på torsdag åker jag, mamma och Alvin till min mormor och mofar och hälsar på.

Imorgon är det städning som gäller, så att jag slipper ta allt själv sen, lika bra att ha det största gjort!

Här är föresten en bild med liggdelen på vagnen :-)

Så nu kommer denna vagnen ligga i bilen och brion kommer vi ha när vi går i skogen och så och sen när Alvin börjar använda sittdelen, så är denna vgn bara framåtvänd, och ibland kanske man vill se honom, så vi kommer ha kvar båda

Kommentarer
Postat av: Carro

Snygg vagn. Valde själv mellan den och Buggan men ville inte ha bara framåtvänt sits så därför blev det Bugga.

2009-02-02 @ 10:23:04
URL: http://griffelfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0