En runda till stan..

Det blev en runda till stan iaf, även om det inte blev någon fika på barbacka.
Tittade lite på lindex först på rean och hittade detta:

En body i strl 62 och 68 och pyjamas i strl 68. 108 kr för allt.

Sen gick jag även inom rean på polarn och pyret också, där var mängder me folk och barnvagnar. Gick knappt att komma fram, ville ju inte heller ställa Alvin någonstan i affären och sedan gå runt och kolla.
Hittade iaf en body och ett par byxor i strl 62, dock väldigt stora.

180 kr för båda.
Kollade även lite på overaller, fanns nämligen en med 2 dragkedjor för halva priset, 445 kr, men sen är det så svårt att veta vilken storlek Alvin kommer ha, så det blev ingen overall iaf.

Gick upp till pappas jodd också en sväng, så passade jag på att mata Alvin också. Alla tyckte han hade vuxit jätte mycket och det har han iof också.
Sen gick jag in på lindex ännu en gång och hittade bodys och byxor.

Dock såg jag när jag kom hem att det var hål nere vid mudden på byxorna, så de måste jag byta nästa gång jag är i stan.


Hade även planerat att jag skulle gå och hälsa på där på förskolan jag jobbade innan. Gick dock inte in, eftersom det gick hög feber, men de stora barnen var ute och några av personalen. De tyckte jag skulle komma tillbaka och jobba :-D Vi får väl se hur det blir efter mammaledigheten.
Var iaf mycket trevligt att träffa dom och gud vad barnen hade växt!

Lite motion blev det, eftersom jag lät bilen stå kvar på domusparkeringen :-)

Kommentarer
Postat av: Petra

Oj vad du hittade mycket fint.. Jag var en sväng i Hässleholm idag men hittade inget på rean på lindex där. Blev ett par pyjamasar till Albin på Kappahl bara. :

2009-01-21 @ 22:05:29
URL: http://albinochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0