Blogg...

Jag tycker det är jätte roligt att både läsa andras bloggar, men även skriva själv.
Varför jag gör det vet jag egentligen inte, men det är kul att själv kunna gå tillbaka och titta vad man skrivit och vad man gjort. Började i oktober med denna bloggen, då jag fortfarande var gravid. Har haft blogg innan, men som jag skrivit något inlägg i och sedan har det runnit ut i sanden, men nu tycker jag det är skoj att skriva, lika roligt att titta tillbaka och läsa vad man gjort!
Jag läser en hel del olika bloggar, vissa om vardagslivet, så som jag också skriver, men sedan läser jag i vissa bloggar som jag inte känner eller vet vilka personerna är, men jag tycker deras bloggar är bra.

Läser bla denna bloggen:
http://singelpappa.blogg.se/

Om en pappa som var med om en trafikolycka där hans sambo dog, men även deras minsta dotter som var 13 dagar gammal, men han och dottern överlevde. Det är nog en av de bloggarna som berör mig mest faktiskt. Man kan ju liksom aldrig själv tänka sig in i den situationen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tur jag tipsade dig om den bloggen! Den berör verkligen en ända in i ryggmärgen. kram på dig vännen

2009-01-24 @ 11:09:33
URL: http://mizzhallonshake.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, den rekomenerar jag dig verkligen att testa. Sebbe äter inte heller soppa i vanliga fall. Men den rekomenderar jag :) Hihi puss<3

2009-01-24 @ 11:21:50
URL: http://mizzhallonshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0