Barbacka med mammorna idag :-)

Dagen började inte så skoj faktiskt. Eftersom jag skulle ha bilen idag var jag tvungen att köra sambon till jobbet, vilket innebär att jag och Alvin får gå upp tidigt, men det funkar bra, eftersom Alvin inte vaknar när man tar på honom overallen, utan han sover lugnt vidare. Iaf så somnade sambon om i ca 10 minuter efter klockan ringt, så vi båda fick lite bråttom, men han blev  iaf inte sen till jobbet :-)


När jag och Alvin kom hem igen var jag sjukt trött, och jag blev ju inte mindre trött av en sovande bebis bredvid mig, så jag somnade också om till nästan 9, och jag som hade tänkt köra vid 9,20, men det blev inte riktigt så. Men vi kom iaf till barbacka till kl 10. De flesta var redan där och hade tagit de bästa sofforna, men det gick bra att sitta i den låga också.
Satt ute i sofforna en stund och pratade och sen gick vi in en runda i lekrummet, då Ludwig inte tyckte det var allt för skoj att bara sitta stilla. Nellie kom också och lekte efter en stund.

Alla de små bebisarna låg på golvet på vars en kudde, så idag blev det gruppbild, titta bara här:

Så sötingar.

Sen får vi ju ta med de stora barnen också.

Nellie

och så ludwig.


Hade super trevligt och skönt att va på barbacka med bebis och inte med tjockismagen haha
Påvägen hem körde vi inom lttle kids corner och köpte degellappar, super bra, tack för tipset Veronika!


Nu ska jag sätta mig i soffan med min älskade sambo!

Kommentarer
Postat av: Petra

Nej men så söta de var idag. :) Så kul att se en grupp bild över hela gänget. Nästa vecka ska vi oxå vara med. :) De dregellapparna är jätte bra.. har flera stycken till Albin, de går åt!!!!

2009-01-15 @ 21:55:40
URL: http://albinochjag.blogspot.com
Postat av: Veronika

va bra att dregellapparna blev bra, billiga va dem ju me. Tack för trevligt sällskap på fikan. Fina bilder.

2009-01-15 @ 22:09:10
Postat av: Josefine

Åh vad kul med blogg Malin! Jag ska helt klart lägga in den under favoriter! Är kul att höra hur ni har det, och speciellt att se på bilderna av Alvin! Han är väldigt söt :)

2009-01-16 @ 20:55:24
URL: http://hundratrettiosjua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0