Alvin 2 månader...

Känns som att jag hela tiden klagar på att tiden går för fort och det gör den ju också.
Vår lilla gosse blir 2 månader idag. Känns som att det var igår som vi var på förlossningen, men det var ju ett tag sedan nu.



Sambon jobbar 14-22,30 idag, så det är lite ensamt om kvällarna, men samtidigt är det ju bra pengar när han får ob-tillägg.
Vi låg i sängen alla 3 till 9,30 i morse, så himla skönt. Sen låg Alvin kvar en stund och tittade medan jag och Martin åt frukost.


Sen kom vi på att vi behövde tvätta bilen, titta bara som det såg ut:

Men det är nästan inte lönt att tvätta den, för efter man kört till Kristianstad en gång, så ser den precis ut så igen.
Men iaf så tvättade Martin bilen medans jag och Alvin var ute och tittade på och gick även en runda.

Lite ljust tycker Alvin allt att det var med sufletten nere.
Alvin somnade i vagnen, så jag ställde honom på baksidan med vårt sovrumsfönster öppet och Martin körde till jobbet.
När Alvin vaknade så tog jag in honom och nu ligger han i min säng och sover, dock inte så länge till skulle jag tro :-)

Kommer med ett nytt inlägg igen snart, om det inte är så att Alvin vaknar. Ibland undrar man nämligen vad folk tänker med när det gäller deras barn. En hel del konstiga trådar på familjeliv ibland faktiskt.


Hej hopp....

Kommentarer
Postat av: Petra

Gud 2 månader redan. :) Ja tiden går verkligen fort. Albin är ju 4 månader nu... Vår bil behöver verkligen oxå tvättas, men vädret är inte det roligaste.. Den fick sig en service idag istället.. och vi blev fattiga på kuppen. :( ha det bra.

2009-01-14 @ 16:05:04
URL: http://calypso09.blogspot.com
Postat av: Jenny och Moa

Moa har en likadan mössa som Alvin, så fina :) Det är ju våra små Älsklingar! Ja gud va tiden går fort,Moa blir ju tre måander nästa vecka! Galet, men härligt att se allt dom lär sig :) Ha det bar! Kram

2009-01-14 @ 22:54:28
URL: http://lillajag-moa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0