trött...

Jag måste erkänna att det var himla skönt att vakna utan att höra fåglarnarnas eviga tjattrande, men visst är det lite tomt.
Jag hade jätte svårt för att somna igårkväll, låg uppe hur länge som helst.

Skulle egentligen till stan och träffa jenny och moa, men jag var verkligen helt borta i morse när jag vaknade vid 6 och skulle köra Martin till jobbet för att kunna ha bilen, så jag hoppade över stan idag. Men måste verkligen in där en dag, imorgon eller onsdag, eftersom min bror fyller år.
Får se vilken dag det blir.


Så skönt att sambon är hemma, även om det funkade förvånansvärt bra att vara hemma själv faktsikt, med trevligt sällskap vill säga :-)
Jag måste verkligen ta och bränna ut bilder på skiva. Vill ju gärna ha alla bilder mer än på bara datorn, man vet ju aldrig om den bara krashar helt plötsligt! Så idag ska jag försöka hinna med det, men det tar ju inte långt tid.


Nej nu verkar Alvin vakna, så ni får ha det toppen. Återkommer om en stundo ch berättar lite mer om dopet sen!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hoppas ni får en bra dag!

2009-02-09 @ 09:41:45
URL: http://evveliiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0