Stan idag

Idag så har jag och Alvin varit en sväng i stan med Jenny och Moa.
Lika trevligt att träffa dem som alltid!

Polarn och pyret har ju 70 % rea på vissa saker, så det blev en del. Räknade ut att det skulle gå på 780 kr och jag betalade 220 kr, det är väl bra va? hehe

Tröjan 35 kr (ordinarie 125 kr), blå bodyn 50 kr ( ordinarie 175 kr), lila bodyn 55 kr (ordinarie 195 kr), blå/gul/bruna bodyn 55 kr (ordinarie 195 kr) och så tossorna 25 kr (ordinarie 95 kr).

Toppen med sån bra rea. Ivanliga fall handlar jag inte precis på pop, tycker det är för dyrt helt enkelt (även om jag gillar deras kläder). När det är rea får man passa på.





Ikväll kommer min älskling hem. Behöver jag säga att jag längtar?
Kommer med tåget till hässleholm lite över 20, så han borde va hemma innan 21 iaf.
Ska bli så skönt att slippa sova själv i sängen och kanske få sova hela natten :-)
Undrar hur Alvin reagerar, för han har börjat bli lite blyg.


Har precis plockat undan här hemma, för det såg förjäkligt ut innan, håller även på att tvätta, så man får undan lite.
Nej nu ska jag fortsätta och sen ska jag fixa mat hade jag tänkt, när Alvin tillåter det :-)

Kommentarer
Postat av: Veronika

Nice bodys, har me köpt två av plaggen till Milo. Kanon när det e rea

2009-02-06 @ 18:50:52
Postat av: elle

Wow vilka FYND!! Inte dåligt :) Jag har ofta sån otur med reor och hittar inte så mkt... Idag har jag också shoppat loss lite :D Bilder kommer i bloggen senare;)

2009-02-06 @ 19:49:09
URL: http://underbaringar.blogspot.com
Postat av: Evelina

Snygg han kommer bli! :)

2009-02-09 @ 09:39:24
URL: http://evveliiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0