Seg måndag..

Alvin sov inte alls så bra inatt som han brukar, hade jätte svårt att komma till ro och somna riktigt, vaknade för minsta lilla, sen när han somnat riktigt vid 22 så gick jag också och la mig, vid 0130 vaknade Alvin coh var hungrig (har inte hänt på säkert 2 veckor att han vaknat så tidigt), han åt och sen fick han ligga bredvid mig i sängen, sen vaknade han vid 0530, åt och somnade om tills 9. Han vaknade några gånger till på natten, men somnade om fort.


Idag har han sovit jätte mycket tycker jag. Hans förkylning är sådär, inte sämre iaf, så det är ju skönt. Vi har hållt oss inne iaf, ingen kul väder ute heller för den delen.
Jag har plockat undan lite smått här när Alvin sovit, men annars har vi bara legat och myst. Himla skönt det, även om det är lite segt.

Imorgon kommer min mamma hit och håller oss sällskap, är väsdret lite bättre kanske vi tag oss in till knislinge och går en runda, måste också posta lite saker till folk på tradera.
Är väldigt nöjd med mina auktioner iaf :-D
Har en del kvar som inte är slut, så vi får väl se.

Nej nu ska jag se om jag hinner städa toaletten, när Alvin sover.
Ha det najs.


Bjuder på en bild :-) Ser ni att han har tagit tag på gosedjuret? Han har verkligen upptäckt att han kan ta saker med händerna, ser så himla kul ut när han koncentrerar sig på att ta saker, även om det inte är alltid det går, men oftast. Babysittern och babygymmet börjar bli roliga att ligga i.

Kommentarer
Postat av: Petra

Han är så otroligt söt er lilla kille. :) De första nätterna själv är alltid jobbiga. Men veckan kommer gå fort. Innan du vet ordet av så är det fredag. Ha det bra! kram

2009-02-02 @ 17:32:46
URL: http://albinochjag.blogspot.com
Postat av: Carro

Vad söt han är. Jag håller med Petra, veckan kommer gå jättefort. Kramkram

2009-02-02 @ 18:56:28
URL: http://griffelfot.blogg.se/
Postat av: brallan

gud så söt och go han är!!

2009-02-03 @ 12:01:28
URL: http://braaallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0