Sambon på utbildning...

Om 2,5 timme kommer taxin och hämtar sambon, som ska till Eskilstuna.
Kommer vara lite tomt här hemma känner jag, men det går säkert bra iaf. Jag tycker aldrig om när han ska åka iväg och vara iväg länge, men det är sånt man får ta. Är ju bra att han får gå på utbildningar iaf :-)

Alvin börjar bli förkyld, låter jätte mycket när han andas, typiskt nu när jag ska vara själv, men nu är han ju lite större och man känner honom lite bättre också ju, hoppas bara han blir friskt så att han kan få de 2 sprutorna den 12 feberuari, skulle ju vara så typiskt om han inte är bra då...

Har ändå en hel del att hitta på under veckan, ska träffa Hanna imorgon, men får se hur Alvin är.
Jag vill ju att han ska va bra så man kan hitta på lite, man blir så rastlös av att bara vara hemma, speceillt nu när jag kommer va helt själv i 6 dagar.

Sedan i måndags har jag låtit bli godis, chips och läsk, känner skönt, har bestämt att jag ska gå ner lite nu, hoppas det går bra. Lite jobbigt är det allt på helgen när man är van vid att äta något framför tv. Igår blev det morötter och gurka med dip :-)

Nej nu ska jag hjälpa sambon att duka, sen ska vi äta och mysa lite innan han ska iväg.

Ni har varit lite dåliga på att kommentera tycker jag faktsikt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0