Kväll...

Jag tycker att Alvin har varit mycket oroligare på kvällarna sedan Martin åkte. Han liksom har svårt att somna helt för natten, vaknar och verkar inte trött, men efter en stund somnar han igen.
Men det skulle inte förvåna mig ifall han känner att allt inte är som vanligt.

Nu har jag precis packat in en massa saker som ska postas på lådan imorgon. Skönt att ha lite gjort iaf.

Imorgon kommer min mamma hit vid 11 med frallor :-) Mums


Nej nu ska jag hänga upp det som ligger i maskinen, sen diska nappflaskor, sen är det sängen som kallar känner jag! Ögonen börjar bli fruktansvärt tunga.


Måste berömma alla ensamstående, hur hinner dem med? Jag tycker jag hinner inte mycket och ändå så är Alvin rätt duktigt nu på att ligga lite själv i gymmet eller i babysittern.

Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0