Kristianstad

Idag blev det en tur till Kristianstad!
Träffade Jenny, hennes syster Nettan och så förstås Moa.
Tittade lite på lindex, därefter blev det inte rikgit som planerat, fick gå en stund själv i stan, men det gjorde mig ingenting, klart man måste ställa upp för sina syskon!

När jennys pappa hämtat Nettan, kom Jenny till mc donalds där jag och Alvin var, eftersom det var mattajm.

Både Alvin och Moa åt sig vars en slurk. Var en väldigt skum typ som satt och tittade på en mamma med sina 2 barn, mamman la märkte till detta. Hon lämnade den minsta sonen i matstolen (barnet kan väl varit knappt 1 år) och gick på toaletten med sin stora son och där satt den lilla kvar med denna skumma typ sittandes och tittade på barnet.
Allvarligt talat hur kan man lämna ett barn på knappt 1 år i matstol och gå därifrån utan att ha någon som helst koll? och sen med en jätte skum typ sittandes och tittade på barnet.... hmm nej både jag och Jenny undrade vad hon mamman höll på med.

När alla var mätta och belåtna gick vi till Maxi och handlade lite smått, jag tvättlappar och jenny en nappflaska.
Vi gick även en sväng inom little kids corner, där blev det 3 dregellappar och så 2 pyjmasar och tittade även lite smått på bilstolar.

Sen blev det en promenad tillbaka till stan igen, gick inom en affär och köpte en liten sak till Martin, han har egentligen redan fått sin födelsedagspresent, men något litet från Alvin får han ju ha :-)
Turen gick sedan till domusparkeringen, där Jennys sambo väntade och även min bil.


En mycket trevlig dag, med en del motion (vilket behövs) och trevligt sällskap.
I mars blir det förmodligen en tur till Ullared med Jenny (kanske Moa) och eventuellt min kompis Hanna.
Ska bli superkul, men bilen lär väl vara rätt full när vi kör hem haha.


Nej nu kallar sängen känner jag.
Natti!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

OJ vad ni måste ha gått. :) Skönt! Kul med ullared, jag vill oxå dit. Planerar så smått för en tur i mars jag med. :) Ha det bra så ses vi kanske på torsdag.

2009-02-16 @ 22:45:51
URL: http://albinochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0