kalas

I lördags på morgone åkte vi in till kristianstad.
Var hos mina föräldrar lagom till min mormor och morfar kom, så det blev frallor.
Alvin somnade och jag och Martin passade på att åka iväg och handla utan honom.
Gillar egentligen inte alls att lämna Alvin (speceillt inte när mormor är där, då hon har sina knäppa idder, men mamma var ju också där, så det var ingen fara).
Vi åkte iaf till biltema en runda och sen inom maxi och handla en massa, så fick vi det också gjort, dock glömde vi en del haha.

På kvällen var det kalas för min bror som fyllt år. Helt okej och det gick jätte bra med Alvin som vanligt.
Det märktes att man inte var hemma, för han somnade inte förrän 21,30, precis innan vi skulle köra.


Igår var sambon på jobbet och fixad lite saker (hemmajobb).


Idag ska jag och Alvin in till stan och träffa Jenny och moa, ska bli skojigt. Förhoppningsvis går vi en lång runda också, men vi får se.
Nej nu ska jag packa skötväskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0