Helgen...

Vi har haft fullt upp hela helgen så det har inte blivit att jag skrivit något här, men nu sover Alvin och Martin är ute, så jag får passa på nu :-)

I fredags blev det först en tur till Andys och träffa mammagänget, och som vanligt blev det mycket ttrevligt. De stora barnen sprang runt o lekte och vi med de små satt och busade med dem. Alvin var vaken hela tiden, vilket inte är så vanligt, men precis innan vi skulle gå så höll han på att somna. Jag glömde ju kameran, men Jenny har lovat att jag ska få bilderna från henne :-)

Efter Andys gick jag med Veronika, Milo, Tindra, Jenny Algot och Vilmer in till stan.
Utanför domus träffade jag mamma och pappa.
Mamma har stått på mitt abonemang på telefonen, eftersom jag fic de innan jag fyllt 18, men nu behövde ju inte hon få räkningarna längre + att bindningstiden hade gått ut.
Så jag tecknad ett nytt abonemang och fick ny telefon, men har samma nummer fortfarande.

På kvällen var Alvin hos mina föräldrar, eftersom Martin fyllde 25 år och vi skulle ut och äta på rosegarden, men det hade gått jätte bra, vi åkte vid 1820, sen hade han suttit i babysittern medans de åt och sen så hade han somnat vid 1910 och sov när vi kom tillbaka vid 21.
Det var iaf jätte god mat, buffe som man tog råvaror som man ville ha och så sås, sen tilläggade kocken det medans man såg på. Kan varmt rekomnderas faktiskt.


Igår blev en städdag, en väldigt lugn sådan och på kvällen kom Martins 2 kompisar hit och hälsade på och åt tacos. Trevligt. Alvin sov gott i sin säng nästan hela tiden.

Idag har också varit en väldigt lugn dag. Var en sväng hos Sambons farmor och pratade lite om dopet och hur vi ska ha det, så nu är det också gjort. Jag måste se till att vika servetterna nu också om jag ska hinna med det!

Nu ska jag fortsätta och fixa lite här hemma. Imorgon blir det en tur till stan och träffa Jenny och Moa, så ska jag försöka hitta kläder till dopet. Så svårt men hoppas jag hittar något annars vet jg inte vad jag ska göra.

En dag i veckan får vi åka till stan och handla det sista till dopet, främst drickan!


Måste bjuda på en bild på Alvin också, mitt lilla kräkmonster.

Kommentarer
Postat av: Jenny och Moa

Nej men söta lille kräkis =)

2009-02-22 @ 18:01:10
Postat av: therese

hehe sötis. snygg mustach han har;)

2009-02-22 @ 18:40:04
Postat av: Petra

Åå vilken mysig kräk-kille :)

2009-02-22 @ 19:56:52
URL: http://albinochjag.blogspot.com
Postat av: brallan

du har livit utmanad. gå in på min blogg och följ relerna:) kram

2009-02-23 @ 21:27:52
URL: http://mitt-liv-som-ung-mamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0