Åkpåse...

Har ju tänkt att jag ska skaffa åkpåse till vagnen sen, kan vra bra att ha när man har sittdelen, för liggdelen kommer inte kunna användas så länge till har jag märkt. Sen har vi ju brion också, så den kan man ju också använda, rätt skönt att kunna ha honom mot sig ibland.

Iaf så har bonti rea på de åkpåsarna jag vill ha, simple world, men bara på utvalda färger.

Så ser ju vagnen ut med sittdelen, som är lila. Då återstår bara frågan vilken färg man ska ha på åkpåsen... Hade ju egentligen velat ha svart, men den är ju såklart inte på rea och lägga 400 kr mer för att få en svart är jag inte riktigt sugen på faktiskt.

Sen finns dessa färgerna på rea för 595 - 598 kr (ordinarie 1000 kr).
Bilderna är tagna ifrån bontis webshop.



Aqua:




Brown:



Mulberry:



Navy:



Turqouise:



Vilken färg hade ni valt? Vad tror ni blir finast?

Tycker den åkpåsen verkar jätte smidig eftersom man kan knäppa av hela locket och så man man knäppa upp nerevid sen när Alvin börjar bli lite längre och har leriga skor.

Säg gärna vad ni tycker!!!!

Kommentarer
Postat av: Angelika

Jag tycker aqua eller brun vore snyggt till er lila vagn. Super söt liten kille föresten. Har själv 3 st. En blir tre till veckan och en 2 i augusti + lillen som är född 24nov 2008.

2009-02-26 @ 15:16:51
Postat av: Petra

Jag skulle nog tro att brun passar bra till vagnen. Vad många fina färger det fanns. Synd att vi köpte åkpåse till vår vagn tidigare i vinter. :)

2009-02-26 @ 20:28:31
URL: http://albinochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0