Torsdag...

Tiden går ganska fort framåt faktiskt! Idag blir det nog såmycket städning jag bara hinner med, eftersom vi får gäster imorgon. Sabrina med familj och så mamma, pappa och min bror.


Idag har jag inte en aning om vad vi ska hitta på, ja, förutom städningen då, men det tycker nog inte Alvin är så  skoj, får nog gå ut en sväng och även ta en runda till knislinge.

Sen imorgon kväll kommer ju min älskling hem, ska bli väldigt skönt. Föresten så får vi se om det blir något spruta för Alvin imorgon. Har märkt nu på morgonen att hans näsa rinner lite och att han nyser en massa.



Sen är Alvin inte så rolig på nätterna längre, innan har han iprincip sovit 19-07 varje natt, men senaste 2 nätterna har varit ganska jobbiga.

Igårnatt vaknade han vid 03, då trodde jag det var morgon och innan jag klev upp och kollade klockan, så började jag vakna till liv. Kollade klockan och hämtade in Alvin till min säng, han fick sin välling (antog nämligen att det var därför han vaknade) sen låg han och snurrade runt i säkert 1,5 timme innan han låg stilla och sov. Vid 0545 tyckte han att det var morgon och ville upp...
Natten till idag började han skrika vid 23, jag gick upp men när jag väl kom in så fick han nappen sen sova han. Vid 3 var det dax igen, då fick han kommer över till mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0