Snart julafton!

Här har jag varit väldigt dålig med att uppdatera på sistone känner jag.

Imorgon är det julafton, vilket känns helt galet. Tiden går så fort! Snö är det ute iaf och kallt har det varit innan, men just nu är det + grader här, så vi hoppas på att det blir kallare igen, så vi får en mysig julafton!

I måndags var jag och Martin inne i kristianstad på kvällen och kollade på Erik och Calle från idol, sjukt bra och helt galet mycket folk som tryckte och hade sig...

Idag ska jag tvätta, städa och packa för när Martin kommer hem åker vi till kristianstad igen och sover där tills den 25:e. Ska fira jul hos mamma och pappa.
Blir massa olika julfirande i år, 25 är det den årliga släktträffen på Martins sida hos Martins farmor, den 26 är det hos Alvins farfar och den 27 är det hos Alvins farmor, sen blir det förmodligen en lugn dag den 28:de, då Martin ska jobba.

Ska se om jag inte kan lägga upp lite snöbilder, när Alvin sover middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0