Rörigt..

Bvc ringde mig nu igen, Alvin får inte något vaccin imorgon.

Bc hade nämligen ringt till barnhälsovårdens överläkare, som sagt att bvc skulle få ett skriftligt intyg från sjukhuset att det var okej att vaccinera Alvin på bvc. Så nu har bvc skickat en remiss och vi ska ringa dit på måndag eller tisdag och höra vad de säger om de. Bvc hoppades på att han får vaccineras där inne istället.

Så nu går det ytterliggare ett tag till. Hoppas verkligen han hinner få sitt vaccin i vecka som kommer, annars vet i skjutton om jag vill åka på julmarknad, vilket är tänkt att vi ska nästa helg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbigt... men tänk på att det tar några veckor innan vaccinet skyddar ordentligt.

2009-12-03 @ 19:38:21
Postat av: Elle

Oj då trist att de inte ville ge honom.. Har var det lite samma men jag lyckades få ett okej av hans läkare så idag är det äntligen gjort :) Hoppas han kan få sin med snart!!

2009-12-03 @ 22:27:37
URL: http://underbaringar.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Nja, en liten till får nog vänta. Måste bli klar med skolan först. Fast sugen är man :)

Hoppas Alvin kan få sin vaccination snart.

Man tycker dom borde kunna ge svar direkt. Han kan ju inte vara den första som inte tål ägg.

Jag hade med problem när jag skulle ta min. Fick vänta i 3 timmar på svar inne i stan. Tål nämligen inte formalin som är i sprutan, men reagerade inte ens på den :)

2009-12-03 @ 22:45:48
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0