Länge sedan som det blev ett seriöst inlägg...

Ja, det var extremt länge sedan det blev ett seriös inägg här i bloggen, men känns som det varit fullt upp inför jul och så hade jag inte direkt haft lust att skriva något här, men nu så ska jag passa på innan jag ska hoppa i sängen!

Här har varit kallt och snö några dagar, som iprincip är borta nu. Var väldigt mysigt med snö och kallt, skönt att slippa regnet och blaset som tyvärr är tillbaks igen.

På lucia var vi på Eriksberg utanför Karlshamn, på en mysig liten julmarknad, som dock inte var så anpassade för barnvagnar. Men vi turades om att vara ute med Alvin, så det gick superbra ändå! Lagom mycket folk och lite snöflingor trillade ner.

Här har vi Alvin med sin farmor på julmarknaden! Bilden blev väldigt häftig om jag får säga det själv!

Vi var på marknaden några timmar, men sen började Alvin bli trött, så vi körde hem så att han lagom somnade i bilen.

Sen kommer här lite bilder ute i snön.





Där fick ni lite vinterbilder!


Julafton var vi hemma hos mina föräldrar, men där var kameran nerstoppad, så inga bilder där inte. Alvin fick mycket fina saker, bobbycar med släp, pengar och en annan pop-up leksak (om ni nu vet vad det är). Jag fick pengar, tjocktröja, vårjacka, armband och handskar.


Idag har det blivit julfirande hemma hos Alvins farfar, med en massa annat folk! Jättefina saker fick Alvin idag också. Dragleksak från brio, mätsticka att sätta på väggen, tröja och bok, var allt jag kom på just nu iaf.
Jag fick pajformar, ljus på bricka, strykjärn, detta var det jg kom på nu, men är nästan säker på att jag glömt något, som vanligt! Fick även väldigt fina kort på kusinerna också. Alvin är 13,5 månader och Alexandra är 5 månader, vilken skillnad.





Nej nu har jag hållt på förlänge och ska gå och lägga mig. Imorgon blir ytterliggare ett julfirande, men vi slipper julmaten, vilket jag faktiskt är väldigt glad för. Har hört rykte om att det blir kalkon och då kommer jag vara proppmätt imorgon när vi åker hem :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0