Idol

Igår var helt klart den bästa idolkvällen. Gud så bra Calle och Erik var.
Riktigt roligt att Calle är i final, umgicks ju en del med honom och alla andra för vä/öllsjö innan jag träffade Martin.

Sen var mamma, pappa, Macke, och sabrina med familj här och åt tacos under gårdagskvällen. Riktigt gott och bra sällskap.




Just nu sover Alvin och Martin är på jobbet och har fixat med jobbilen och håller på med någon handbroms, så när jag och Alvin vill ha hem Martin igen, så kör vi till Sibbhult och hämtar honom.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tyckte inte det var rätt att calle gick vidare, tycker tove var bättre. men visst calle är bra han också. känner du calle? det visste jag inte, inte konstigt att du hejat på honom :-) ha de fint vännen

2009-12-05 @ 16:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0