Härligt och kallt

2 December redan och julen närmar sig med stormsteg.
Inatt har det varit riktigt kallt och halt också för den delen.

Vid 10 i förmiddags gick jag och Alvin ut en sväng, med värsta vintermunderingen på oss. Gick på vägen mot bivaröd, kom väldigt många traktorer och Alvin tyckte det nog var riktigt spännande. Innan har jag alltid bara varit med om de som gasar allt vad de kan förbi (då låter det ju massor), men dessa som körde förbi oss idag var så snälla och släppte på gasen, det uppskattades av oss :-)





Riktigt skönt var det, men tur jag tog varma kläder på både mig och Alvin.


Alvin fick sin lunch ganska tidigt, så han somnade vid 1130, inte världens optimalaste tid, eftersom han gärna bara ska sova 1 gång om dagen. Just nu ligger han i sin säng igen, kanske har lite tur att han somnar 30 minuter eller så, men låter inte som att han kommer somna! Står och "pratar" en väldig massa. Anatar att jag får ställa in mig på en trött och gnällig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad vitt där är ute på vägen. Idag har det varit jättekallt ju. Men alvin ser så nöjd ut i vagnen :) Vill jättegärna ses på jullovet. jag hör av mig närmre. Puss o kramar

2009-12-02 @ 17:36:40
URL: http://sisselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0