Alvin går lite själv :-)

Idag verkar det lossnat!
Alvin har gått en hel del själv faktiskt! Ställde honom en bit framför mig och innan har har bara fallit framåt, men idag tog han många steg många gånger :-) Stora pojken går nog snart, få väl se om pappa hinner hem tills han går helt. När han stog vid tvbänken och jag frågar honom om han vill komma, så rättar han till sig och tar några steg emot mig! Så stolt man kan bli som mamma!



Älskar min lilla familj, men just nu känns den väldigt liten, eftersom älskling inte är hemma. Tråkigt men Alvin har faktiskt varit på bra humör, utom nu ikväll när han var trött!

Läggdax för min del om jag ska roka upp med Alvin imorgon!


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Det är så roligt när dom börjar gå. Han kommer nog gå väldigt snart. Alvin tog sina första steg ena dagen o dagen efter gick han genom ett helt rum utan att ramla. Dom växer så snabbt. Närstan att man blir sugen på en till ;P

Kram på dig

2009-12-02 @ 00:04:08
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: therese

hehe, han såg väl hur moa och ludwig sprang omkring och vill väl hänga med i svängarna;). kul att de släpper snart är han en vilde som är överallt;)

2009-12-02 @ 09:51:49
Postat av: Elle

Roligt att han börjat gå så smått :)

Vilmer kan men han kryper hellre om han får välja :D

2009-12-03 @ 22:32:35
URL: http://underbaringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0