Tradera

Har lagt ut en hel del på tradera och det går faktiskt riktigt bra.
Har rensat bland Alvins försmå kläder och de jag vill spara har jag lagt i en låda och sen de andra har jag lagt i påsar som jag tänkt lägga ut på tradera sen.

Igår hade vi en heldag på stan tillsammans med Alvins faster Marlene, supertrevligt :-)

Idag har vi faktiskt inte gjort så mycket. Packat lite saker som ska till posten och sen varit ute och gått. Nu sover Alvin i vagnen, så jag måste nog passa på att fixa min mat tror jag.

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hoppas du får dina saker sålda :)

Jag ska med försöka bli färdig att lägga ut saker jag vill bli av med på tradera. Det ligger ju bara här hemma till ingen nytta.

Ha det bra. Kram.

2009-08-14 @ 15:10:31
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0