Tradera...

Gud så besviken jag blev först idag! Vann en Molo overall till Alvin på tradera och den var tydligen i superfint skick. Jätte snabb leverans, så den kom idag med posten.

När jag öppnar ser jag att den inte alls är lika gosig och mjuk som hon sa, samt att den var sliten på knän och även vid händerna var där lila missfärgningar. Inte alls kul faktiskt. Jag mejlade hon jag köpte den av och sa som det var och skrev att jag inte ville ha den och att hon fick göra ett återköp.

Jag tänkte nog att jag hade väl blivit lurad av de pengarna, men säljaren svarar och skriver att hon visste om allt utom missfärgningarna och att hon snabbast möjligt skulle föra över pengarna jag betalat för den och även att jag kunde behålla den! Jag fick alltså denna overall helt gratis utan några bekymmer alls. Så jag är heltnöjd även om det egentligen inte är de skicket på overallen jag ville ha så är den fullt dulig och blir nog superbra att ha under Alvins regnoverall. Tänkte först jag skulle sälja den igen på tradera och skriva skicket, men nej jag behåller den som slit och släng overall :-)

Så ja, nu är jag inte besviken längre och dessutom en overall till Alvin utan att betalat 1 öre :-)

Kommentarer
Postat av: Emelie

hehe perfekt ju, kunde inte bli bättre :)

2009-08-24 @ 23:24:48
Postat av: Elle

Vilken bra affär det blev ändå då :) Vad det den lurvfleece? Jag kollar också på Tradera efter en sån.. kanske kollade in samma så?! Bra av säljaren att inte vara knusslig med pengarna, det är ju så det ska vara!!'Kram

2009-08-25 @ 10:06:53
URL: http://underbaringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0