Städning...

Tycker jag har hunnit med en hel del redan idag faktiskt!
Igår köpte jag en sån stllning med 4 trådbackar att ha i tvättstugan och på den låg där en träskiva, så den har jag målat vit. Det blir nog bra när den väl är torr.

Sen har jag städat tvättstugan och väntar nu bara på att golvet ska torka, sen ska jag in med alla saker igen så jag kan städa resten av huset. Phuu...
:-)

Känns som det är väldigt mycket städning att göra idag och imorgon, för jag lär väl aldrig orka eller hinna städa precis allt idag, vill ju passa på att umgås lite med mina pojkar också!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Vad du är flitig.

Jag ska med ta o städa lite idag, men verkkar inte riktigt komma igång med det.

Ha r bara stoppat in en maskin tvätt idag :P

Ha det bra. Kram.

2009-08-22 @ 14:26:36
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0