Promenad.

Idag bestämde jag mig för att ut och gå en sväng i skogen här runtomkring. Tänkte jag skulle gå tidigt, eftersom det var så varmt, men Alvin skulle ju såklart inte äta sin gröt förrän 0930, så vid 10 gav vid oss ut. Tar ungefär 50 minuter att gå. Men gud vad varmt det är, skönt när man kommer in bland träden. Just nu sover Alvin gott i vagnen ute i trädgården och tråkiga jag sätter mig här!


Alvin vill tydligen knappt sitta och titta på mig längre, så idag vände jag honom framåt i citycrossen också och det uppskattades!


Påväg upp mot fjärrens ridcenter

Några hästar i hagen.


Min älskade unge!


vägen uppe i skogen.


Den tråkiga vägen tillbaka. Ute på sibbhultsvägen, var väldigt varmt kan jag säga!

Kommentarer
Postat av: Carro

Skönt med långpromenad. Tänkte också ge mig ut i morse, men lilleman tänkte inte lika... Vi ska ut efter sovvilan om nån timme istället. Inte lika skönt när värmen kommer men det finns en hel del skugga där vi brukar var så det ska nog gå bra =)



Vad söt han är Alvin i vagnen, ser så stor ut =)

2009-08-05 @ 11:41:34
URL: http://griffelfot.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Såg ut som ni har haft en underbar promenad.

Var med ute o gick en sväng på eftermiddagen, men guuud vad varmt det var.

2009-08-05 @ 21:29:43
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0