Promenad idag igen :-)

Japp imorse efter Alvin fått sin gröt, så blev det en promenad igen, dock lite snabbare takt denna gången, så det tog 40 minuter på samma runda som igår.. Ännu varmare idag, luftade inte alls. Alvin somnade när vi gått halva vägen, men vaknade bara efter några minuter hemma.

Alvin har inte varit på så speceillt bra hurmör idag, blivit helt tokig och arg såfort han inte fått något som han vill ha. Jaja det är sånt man får ta. Jag har inte heller varit på så speceillt humör, eller jo imorse va jag. Igår åt vi fisk och potatis, så jag sa till Martin att jag kunde ta det som blev över idag. Vart tror ni maten ligger? I FRYSEN! Potatis blir så äckligt när de varit frustet, så nu får han själv äta upp det någon dag på jbobet istället. Så irriternde.

Men nu har jag lugnat ner mig och tur är väl de. Alvin sover ute i vagnen och jag ska gå ut och fixa lite. Igår när Alvin sov passade jag på att klippa buskarna på framsidan. Tror jag ska sopa in stenen från gatan och lite annat!

Förhoppningsvis är Martin hemma imorgon och även ledig på måndag, så det blir en lång helg. På måndag ska vi träffa Alvins farmor som vi inte träffat på hela sommaren, ska bli kul :-) Se om hon tycker han blivit stor, men det tror jag säkert!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0