kläder..

Sedan i söndags har min bror varit här hos oss och därför har det inte blivit så mycket bloggande.
Idag for vi in till stan och tittade lite. Jag behövde nya jeans och skulle passa på när Macke kunde passa Alvin medan jag provade, men hittade inga, jag som verkligen var i behov av ett par nya jeans eftersom att ett par har gått hål på.
Men men hittar man inga så är det väl inget att göra åt! Kläder till Alvin tittade jag lite på rean, men hittade inget, så det får vänta tills jag och mamma ska till gekås, Ullared i början på September!
Körde inom Maxi och handlade lite, sedan iväg till Hammarslund för att lämna av macke och kolla på lite böcker som grannarna där rensat ut. Superfina böcker fick Alvin, kommer säkert till stor nytta! Tack Moncia, Sara, Sabrina och Tommy!

Nu sover Alvin och jag sitter här. Får se vad vi ska hitta på resten av dagen, fint väder nu iaf, så det kanske blir en sväng ut i trädgården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0